Sennik Góra - SennikOnline.pl

Znaczenie snu góra

10 10
  • Interpretacja:

Góra - Jeżeli wspinaczka nie jest zbyt stroma, czeka śniącego jakiś awans życiowy. Zejście z góry może wskazywać na koniec ważnego okresu życia; może także oznaczać osiągnięcie upragnionego celu i nadchodzący spokój. Jeżeli góra jest stroma, to według starożytnych Egipcjan piętrzą się przed śniącym przeszkody, których pokonanie wymagać będzie wielkich wysiłków.
    Góry: Nie zbaczaj z drogi, którą sobie obrałeś, choć jest wyboista.
    Góry, być na ich szczycie: Nieżyczliwi ci ludzie złoszczą się, że osiągnąłeś więcej niż oni.
    Góry, przebyć: Musisz lepiej znać cel, który chcesz osiągnąć.
    Góry, wspiąć się na nie resztkami sił: Czeka cię niepowodze­nie, ale nie złamie ono twej woli.
    Górami, być otoczonym: Jeszcze jest czas na wybrnięcie z trudnej sytuacji.

Tak 74% Nie 26%

• Interpretacja:

osiąganie celu, od tego jaka jest góra (wysoka, stroma) zależy jakość celu

Tak 67% Nie 33%

• Interpretacja:

Masz za wysokie aspiracje; Wspinać się - poszukujesz prawdy i sprawiedliwości oraz zapowiedź ciężkiej pracy; Dla zakochanych - przeszkody w zawarciu związku małżeńskiego; Wejść na szczyt - tryumf i zadowolenie; Schodzić - dojdą do głosu jakieś emocje czy instynkty; Lodowa - Twoja podświadomość nie może dojść do głosu lub majątek. Góry - niewierność lub zaszczyty; Z ruinami - Przeszkody na drodze życia. Patrz też --> Pagórek, Wulkan, Wzgórze.

Tak 56% Nie 44%

12 4

Dodaj znaczenie snu

Sny

1. maria (Gość) 13 września 2014

wchodzić na górę

Śniło mi się ,że wchodzę na wysoką górę ,w pewnym momencie ludzie idący zaczęli z niej spadać . Mnie też zaczęło być trudno iść nadal bo podłoże zrobiło się bardzo grząskie .

2. Nao (Gość) 25 kwietnia 2013

dDFGDzwhoc

I had it done a couple of years ago. PRK is frliay safe, maybe even more so than LASIK. However, this is a question you absolutely should ask your doctor. As with anything, there are risks involved, and it is your doctor's job to discuss these with you. If you do not personally feel comfortable with the risks, then you should not do it. But this is a discussion for you and your doctor.As far as the results, I can now see better than I could with contacts, but probably not quite as well as I could with glasses. The major drawback that I had is that my eyes are now drier than they were prior to surgery, which is a common side effect. I also can have some issues with my night visions, if my eyes are dry. There can be streaks and stuff like that from lights when driving at night. However, I would say that my contacts caused worse dry-eye and the night-vision problems than PRK did. So, in all aspects, the PRK is better than contacts, for me. But, in all cases, glasses are better. Of course, I refused to wear glasses, so the PRK was the best of all options I was willing to consider. And things like being able to see when I wake up or am doing athletics makes the vision surgery something I am glad I did.After the surgery, I had one or two doctor visits in the month following, and another a year later. Obviously if it doesn't go well, you will need more.I took a week off from work. Unlike LASIK, you will not be able to see clearly for a couple of days. Well, I mean you can see well enough, but it will probably be a few days before you can read well. And things like looking at a computer screen will be difficult for several days. The first day or two you will not want to keep your eyes open very long. This has more to do with your eyes being tired than real pain. As far as the pain goes, I would say it was not bad. It feels like your eyes have been beat up a bit, but it was not bad enough for me to take any of the pain meds they gave me. I did have a couple of times at night that the temporary contact they put in got dry and something happened that woke me up and hurt very much. But I kept some wetting drops there and put them in immediately and the pain went away. I would say that similar to biting your tongue when you are asleep, if you have ever done that. It hurt a lot and woke me up in a very unpleasant way, but was not a major problem. However, I think I was on the mild side of what most people experience, as far as pain goes, so you could certainly have more pain than I did.In the end, the pain was not a big deal and I hardly remember it now. The visions problems I have now are better then what I had with contacts. And if I had to decide to do it again, I would certainly do it. It is worth it, to me. However, you absolutely need to have a serious conversation with your doctor about the risks, and make sure you are willing to accept those risks. No procedure is risk free!

3. Anka G. (Gość) 21 stycznia 2013

Wielka stroma góra

Śniła mi się wielka stroma góra, która bardzo mi się podobała, jej widok zapierał mi dech w piersiach. Była piękna i zarazem trochę straszna, ale nie mogłam się do niej zbliżyć ponieważ wokół otaczały ją głębokie mokradła. Wraz z mężem próbowaliśmy się do niej zbliżyć na łódce, ale niestety nie znam zakończenia.

4. mira (Gość) 14 stycznia 2013

wysokość

sniło mi się ,że patrzę na ziemię z wielkiej wieży otoczonej siatką ze sznuraa ja na tej siatce wisiałam i bałam się ze spadnę .widziałam zmarłą mamę i ojca.

5. kamila (Gość) 13 stycznia 2013

kłótnia i kradzież

Śniło mi się ,że byłam w górach . Razem z moimi znajomymi w poszliśmy na narty. Ja sie spóźniłam . Poszłam sama . Weszłam do jakiegoś pomieszczenia w poszukiwaniu nart. Pewien facet siedzący na kanapie zapytał mnie o co chodzi . Ja na to , że chcę pojeździć. Powiedział mi , że muszę go przekonać by dał mi narty . Powiedziałam , że często byłam w górach i jeździłam . On zapytał czy jestem nagrana jak jeździłam . Ja powiedziałam że nie . Poszedł z nami na górkę . Założył mi narty . Ja byłam w krótkich spodenkach . Później nie mogłam wejść na górę lecz na którymś razem weszłam w nartach . Później mi sie śniła woda obok stoku. Ludzie opalali sie . Ja tak samo . Później moja mama gdzieś poszła . Ja poszłam za nią. zapomiałam telefonu . Gdy wróciłam jego nie było . Tylko jakąś rodzinka . Facet pierwszy powiedział że nie na tu żadnego telefonu . Kłóciłam sie z nim. Szłam przez pokój cały w gnoju . Kłóciłam się z jakąś nieprzyjemną babą

6. Małgosia (Gość) 24 sierpnia 2012

Wspinałam się z dwójką przyjaciół (parą) na bardzo stromy szczyt. Oni tam zamieszkali. Było bardzo niebezpiecznie, ale weszłam bez oporów. Problem się zaczął, gdy mieliśmy zejść. Czułam ogromny lęk. Szczyt był bardzo stromy, a ja widziałam tylko dzielącą stopnie przepaść, jaką musiałam przeskoczyć. Opierałam się, bo bałam się, żen ie dam rady. Paraliżował mnie lęk wysokości i strach, że spadnę. Strach, którego oni nie czuli...

7. kinga123 (Gość) 2 kwietnia 2012

jazda samochodem nagle pojawia stroma góra ja wpycham ten samochód na górę pada nie wielka lawina nic mi nie jest ale samochód spada

8. lewania (Gość) 18 stycznia 2012

gora w mgle

Gora w geste mgle. najpierw probujemy wjechac wyzej autem, ale mgla jest taka gesta i biala, ze nic nie widac. zjezdzamy nizej autem i wyciadamy, probujemy wejsc jeszcze raz w ta mgle ale robi sie co raz gestsza i nic nie widac. wychodzimy z mgly i slyszymy jak ludzie wyzej krzycza, bo nic nie widza, szlak skalisty zaczynaja spadac, zsuwac sie. idziemy do schroniska i powoli do niech wchodza ludzie poturbowani i pokrwawieni przez te wypadki...

9. monikaf 15 stycznia 2012

jazda samochodem pod górę

wyjazd na wycieczkę autokarem ze współpracownikami z firmy; wsiadam z kimś (mężczyzna, nie potrafię zidentyfikować, ale go znam i mu ufam, bo rozmawiamy o moich prywatnych problemach rodzinnych) do samochodu, ja kieruję , to element tego wyjazdu firmowego, jedziemy, droga jest coraz bardziej kręta, pod górę, czuję strach, wątpię w swoje umiejętności jako kierowca, włącza się kontrolka w samochodzie, wydaje ciągły dźwięk, wdaje mi się, ze to kontrolka braku paliwa, ale nie przypominam sobie by świeciła się wcześniej rezerwa, coraz bardziej się denerwuję, że spadniemy; mój pasażer mnie uspakaja, mówi, że dam radę, na ostatnim ostrym zakręcie tracę panowanie nad kierownicą, wypadam w drogi i jadę ostro pionowo w górę, nie wiem czy dojechałam bo się budzę

10. malutka (Gość) 5 lutego 2011

bieg

niezbyt meczacy bieg pod stroma gore, w glebokim sniegu, z mezczyzna, ktory co jakis czas ciagnie mnie za reke, zebym nie zostala z tylu, tylko dorownala mu kroku

11. Winawer 16 stycznia 2011

jazda amochodem pod górę

jazda samochodem jako paażer z innymi prostą drogą pod górę, droga jest coraz bardziej stroma, w końcu pionowa, kierowca jest spokojny bo samochód ma dobre przyczepne opony, na końcu dojeżdża do szczytu gdzie droga jest pozioma ale kąt zbyt ostry by samochód mógł przejechać, zahacza się przednimi kołami, tylko ja umiem sama wysiąść i wydrapać się na górę przez przednią szybę po czym wszystkich ratuję wyciągając z samochodu

Opisz swój sen (nasz system zaproponuje Ci jego interpretację)