Sennik Omnibus (dawny autobus) - SennikOnline.pl

Sennik Omnibus (dawny autobus)

Nasze interpretacje snu omnibus (dawny autobus) sprawdzają się w 33%

Znaczenie snu omnibus (dawny autobus)

8 10
  • Interpretacja:

Jechać - Niespodziewane szczęście i powodzenie w realizacji wszelkich zamierzeń lub drobne nieszczęście. Patrz też --> Autobus.

Czy znaczenie snu się spełniło? Tak Nie

Tak 33% Nie 67%

6 2

Dodaj znaczenie snu

Sny

1. Wiki (Gość) 20 grudnia 2015

autobus

w moim snie sniło mi się że siedziałam w autobusie koło mnie siedział chłopak a koło tego chłopaka jeszcze jeden który mi się podoba i który do mnie zagadal?

2. beatka22 6 kwietnia 2013

Moj chlopak

Czekałam na autobus numer 16 mój chlopak nim jechał chodzilismy razem po sklepie dużym potem nagle chodze z mama i szukam mojego chlopaka a moja mama jest zla ze on tu jest potem przytulilam go do siebie i szukalismy prezentu on myslal ze dla kolezanki a ja chcialam zeby mi cos kupil potem przechodzac przez ulice widzialam duzo niebieskich i czerwonych aut. Tata mojego chlopaka przyjechal po nas a moja mama krzyczala na mnie

3. timeonchanges 22 lutego 2013

Podróż do szkoły

Z koleżanką czekałam w autobusie na kolegę z którym się umówiłyśmy , dla kierowcy powiedziałyśmy , żeby poczekał chwilkę zaraz powinien być była dokładnie 7:27 , tak jak normalnie jeździmy do szkoły . Za długo go nie było i nie mogliśmy czekać wiec ruszyliśmy.Na następnym przystanku zaczęło się dziać coś dziwnego , Marlena moja koleżanka wyszła z autobusu bo zauważyła nadjeżdżający autobus w którym mógł być nasz kolega , drzwi się zamknęły a ja zostałam w środku i nie mogłam wyjść nagle autobus wjechał w taką alejkę , i położył się bokiem leżałam na drzwiach autobusu . Nagle wszyscy pasażerowie stali koło Kebaba , a Marlena na przystanku więc pobiegłam do niej . Powiedziała mi , że Pawła autobus się nie zatrzymał i pojechał dalej . Pobiegłyśmy do reszty ludzi ale nagle ich nie było tylko kierowca autobusu , kazał nam iść za nim. Doszliśmy na tyły kebaba i tam była taka wielka szopa z drewna i zaczął wyrywać deski , a mi się przypomniało , że już kiedyś miałam taki sen , że muszę mu w czymś pomóc . Marleny już nie było i mówię do tego starszego człowieka , żeby mi powiedział do czego jestem mu potrzebna . a on wpadł w szał . Zaczął krzyczeć dziwne rzeczy ,żebym się nie interesowała , że zaraz mogę się znaleźć tam w tej szopie ( a tam były trupy młodych dziewczyn) wystraszyłam się i uciekłam do środka Kebaba , tam pracowało małe dziecko tak z 8 lat , ten człowiek wpadł tam i zaczął wymachiwać pistoletem zastrzelił chłopca i ujrzałam w oddali kobietę o blond włosach ubraną w białą szatę , a potem była mokra i pojawiła się bliżej i się obudziłam :)

4. jacksonowaa (Gość) 18 czerwca 2012

autobus

Śniło mi się, że jechałam z moim bratem i rodzicami autobusem. Co dziwne w tym autobusie była taka jakby słuchawka od prysznica, którą się nacisnęło i leciała woda. Mój brat się cały czas tym bawił i później w autobusie było mokro. Na jednym z przystanków rodzice z bratem wysiedli a ja zostałam i jechałam dalej. Zadzwoniłam do mojej przyjaciółki i rozmawiałam z nią śmiejąc się przez telefon i wszyscy się na mnie patrzyli

5. monikabarton 23 kwietnia 2012

autobus z lusterkami

Byłam kierowcą autobusu, w nim było wiele mi znanych i nieznanych osób. Jednak nie mogłam zobaczyć widoku z przedniej szyby. Zamiast tego po bokach było kilka lusterek samochodowych różnej wielkości, które pokazywały mi znaki uliczne i pobocze drogi ( drzewa, krzaki ) Więc prowadząc autobus patrzyłam na zmianę na te wszystkie lusterka. Zaraz potem śniło mi się że zakładam ozdobny, skórzany, czerwony pasek na sukienke.

6. Shark (Gość) 9 kwietnia 2012

Czekanie, autobus

Czekałem na przystanku na autobus. Gdzieś na wsi. Autobus przyjechał po czasie, wsiadłem gadałem z jakimiś ludzmi.
    Siedziałem gdzieś na końcu, zapaliłem papierosa.
    Co oznacza taki sen ?

Drugi sen

Szukałem na parkingu faceta który czysci szyby bardzo brudne szyby.

Ostatnio mam po 2-3 sny dziennie i po każdym się budzę. Nigdy do tej pory tak nie miałem

7. Eri 8 kwietnia 2012

dziwna szkoła plus autobus

W czasie przerwy między lekcjami, mój kolega usiadł na korytarzu, a ja usiadłam na nim okrakiem, po czym zaczęliśmy się całować. Miał na sobie jasno brązową bluzkę. Nasi wspólni koledzy zaczęli mówić coś o WF ( wychowanie fizyczne). Kiedy wróciłam na lekcje, język polski, okazało się, że moja koleżanką się na mnie obraziła, więc wkręciłam jej jakieś kłamstwo. Później jechałam autobusem z dwoma koleżankami i okazało się, że on nie jedzie w tą stronę w którym chcemy. Dodatkowo nie mamy pieniędzy na to by kupić bilety, jednak kierowca (kobieta) sama dała nam bilety, za darmo, i powiedziała, że mamy się nie martwić. Jechałyśmy przez las.

8. duszeksc 25 lutego 2012

Koleżanka z dawnych lat

Sen zaczął się od tego, że spacerowaliśmy z koleżanka z którą nie utrzymuję teraz kontaktów po uliczkach jakiegoś zagranicznego miasta, w pewnym momencie spojrzała na mnie uśmiechnęła się, gdy spytałem o co chodzi, nic nie odpowiedziała i chwyciła mnie za rękę. Później znaleźliśmy się razem w restauracji w której byliśmy tylko my i kelner.

9. aguu (Gość) 18 stycznia 2012

koszmar

śniło mi się że z koleżanką jechałyśmy autobusem i przejeżdżałyśmy obok przeklętej ściany gdzie działy się różne dziwne rzeczy. nie daleko była też przeklęta droga która rozdzielała samochody i ludzi na pół

10. Senna97 23 lipca 2011

autobus

Dziś śniło mi się że jechałam autobusem i nie miałam biletu. Ludzie zaczęli szeptać że właśnie kontroler siedzi w autobusie. Mężczyzna wstał i zaczął sprawdzać bilety. Byłam przerażona ale uratował mnie pewien chłopak który miał dodatkowy bilet.

11. piekna (Gość) 15 czerwca 2011

śniło mi się że wracałam zza granicy autobusem z klasa z gimnazjum chyba mielismy jechac nim kilka dni by dotrzec spowrotem na miejscu zamawialismy jedzenie w restauracji byla dluga kolejka kolega wyrwal mi portfel zeby mnie zdenerwowac pozniej wszyscy siedzieli juz w autobusie a ja poprosilam kierowce zeby na mnie zaczekal obiecal ze zaczeka bo wrocilam sie po portfel do jakiegos hotelu gdy zeszlam na dol odjezdzaly autobusy zostawili mnie w nocy nie wiadomo gdzie sama

12. Asia (Gość) 1 czerwca 2011

autobus

Chciałam wsiąść do autobusu, ale była w nim kontrola biletów i zrezygnowałam z jazdy tym autobusem.

13. villemo87 6 maja 2011

niewłaściwy autobus

wsiadam do niewłaściwego autobusu a mój narzeczony zostaje na przystanku bo zorientował się że to nie ten autobus, ja odjeżdżam i nie wiem co robić

14. villemo87 6 maja 2011

autobus

stoję na przystanku autobusowym z narzeczonym i podjeżdża autobus do którego mieliśmy wsiąść. Ja wsiadam on zostaje po czym okazuje się że wsiadłam do niewłaściwego autobusu i nie wiem co robić.

15. Temperance (Gość) 7 kwietnia 2011

Autobus

Śnił mi się autobus, którym jechałam z różnymi ludźmi. WIdziałam rondo. Ktoś krzyczał, był także wątek religinjy.

16. martusia 4 lutego 2011

goniac autobus

jechalam z pracy ale musialam dojechac swoim samochodem jechalam z siostra i jej chlopakaiem w jakies wiosce wysiadlam i musielismy gonic autobus ten nie chcial sie zatrzymac wiec bieglismy dlaej

Opisz swój sen (nasz system zaproponuje Ci jego interpretację)