Sennik Wycieczka - SennikOnline.pl

Znaczenie snu wycieczka

7 10
  • Interpretacja:

Wycieczka - uczestniczyć w niej: Spokój w pracy i w życiu rodzinnym.

Czy znaczenie snu się spełniło? Tak Nie

Tak 55% Nie 45%

• Interpretacja:

Wygrany proces; W góry - spadek; Z innymi - poważne kłopoty lub zmartwienia; Wodna - otrzymasz spadek lub poprawa finansów; Wybierać się z innymi - spodziewaj się procesu; Wyprawiać kogoś na - miłe niespodzianki; Udać się na urlop, wakacje - drobne przykrości lub zmartwienia; Do lasu - zabawa na weselu u przyjaciela. Patrz też --> Piknik, Wyprawa.

Czy znaczenie snu się spełniło? Tak Nie

Tak 45% Nie 55%

9 3

Dodaj znaczenie snu

Sny

1. xxx (Gość) 4 października 2012

Ciepłe kraje

Śniło mi się ze bylam w pieknym miejscu cieplych krajach, ale to było moje miasto w którym mieszkam i to było bardzo dziwne bo bloki i sklepy znajdowały sie w innych miejscach i nie moglam odnalesc swojego domu bylo bardzo goraco a na stadionie znajdowało sie morze i piasek do opalania :)

2. Pitrasia (Gość) 2 sierpnia 2012

Wycieczka

Na początku snu wracałam z przyjaciółką, z podstawówki do domu. Wracałyśmy na rowerach. Idąc widziałam wielką burzę. Niebo było czarne jak smoła. Gdy dotarłam do domu, który nie należał do żadnej z nas okazało się, że mam jechać w góry z rodzicami. Jednak zamiast traperów kazali mi włożyć baleriny. W środku tych balerin było pełno igieł jakiegoś drzewa. Wytrzepywałam je pośpiesznie a rodzice na mnie krzyczeli. Później byłam niby w jakimś sklepie, gdzie miałam kupić parasol. Jednak jego cena była wyższa niż pisano. Mój tata wdał się więc w kłótnię ze sprzedawcą. Pod koniec okazało się, że jestem na jakiejś wycieczce z moim starym zespołem tanecznym, do którego już nie należę.

3. juleczka609 (Gość) 4 kwietnia 2012

wycieczka

Zgubiłam się na wycieczce szkolnej. Bardzo płakałam. Pani na mnie nakrzyczała. Rówieśnicy się na mnie obrazili, a później pocieszali, że nic się nie stało.

4. karmen310 22 maja 2011

Wycieczka

Witam. Śniło mi się że byłam na wycieczce z dużą grupą osób. Potem jechałam pociągiem, gdzie w przedziale zostałam okradziona z dokumentów i pieniedzy.

5. jadwiga50 (Gość) 7 kwietnia 2011

wycieczka

wyjazd na rekolekcje, postój w poszukiwaniu kupna ręcznika, targowisko dziwne ruiny korty samochodowe, zagubienie, poszukiwanie wyjścia

6. chohliczek (Gość) 8 marca 2011

Mielismy jechac na wycieczka do Rzymu ale moma w ostatniej chwili ja odwolala i wszyscy byli na nia źli

7. sandra (Gość) 23 lutego 2011

wycieczka

Byłam z klasą w tranwaju okazało sie że jesteśmy na wycieczce kilku dniowej a ja nic ne mam . Szliśmy przez las po różnych pagórkach na jeden pagórek nie mogłam wejść okazało się że jest płatny a nie miałam przy sobie ani grosza jak porzyczyłam pieniądze od koleżanki to okazało sie że jest to zjeżdżalnia jak nieudało mi sie daleko zjechać a grupa sie od nas oddalała poszliśmy za nimi i doszliśmy do "hotelu" byłam tam i nic przy sobie nie miałam ani rzeczy na zmiane niczego.

8. magda (Gość) 23 lutego 2011

mam takie same sny jak: NoNieWierzewTo (Gość)
    Często śni mi się, że wyjeżdżam w daleką podróż zapominając się spakować. Na miejscu okazuje się, że nie mam wielu niezbędnych rzeczy np. brak stroju kąpielowego na wakacjach w ciepłych krajach.

9. ewa (Gość) 12 lutego 2011

autobus , wycieczka

ja spałam i wstałam zobaczyłam była moją nauczycieke która miała kręcone , białe włosy .byłam zła bo ona była z wycieczką a ja nie byłam na niej

10. Kobietka-7 (Gość) 5 lutego 2011

wycieczka

Pojechałam na wycieczkę autokarową, zagraniczną z chlopakiem. Ulokowali nas w hotelu.Byl wolny czas na zwiedzanie. Mielismy na to dwa dni. Odwiedzila mni tam mama i mój chłopak miał ja odwieźć do domu, zeby nie musiała sama jechać przez pół miasta.O(Oczywiście mama nie mieszka za granicą). Pojechali. A w hotelu zrobiła się pustka. Wszyscy z wycieczki wybyli, gdyż miał podjechać autokar powrotny. Tylko, że ja nie wiedziałam gdzie on będzie i o której godzinie. Próbowałam dzwonić do chłopaka w tej sprawie ale on nie odbierał. Wróciłam do hotelu sprawdzić czy wszystko spakowałam ale nie chcięli mnie wpuścić. Wkońcu puścili ale z jedną z pracownic, która się strasznie dziwiła, że w 8 miesiącu ciąży jeżdże na wycieczki - przecież mogę wcześniej urodzić. Strasznie mnie to męczyło, czy mam wszystkie swoje rzeczy i jak mam odnaleźć całą wycieczkową grupę i jak wrócić do domu..

11. kasiac (Gość) 14 stycznia 2011

to był wyjazd ze znajomymi, gdzie były dwie kobiety których bardzo nie lubie i sytuacja była nerwowa, kłótnia z szarpaniem za włosy, jazda samochodem, śpiący chłopak, tęsknota, napięcie

12. nieznajoma (Gość) 29 grudnia 2010

Wycieczka

Dokładnie całego snu nie pamiętam ale akcja rozgrywała się na wycieczce szkolnej. Były razem ze mną dziewczyny z klasy i gdzieś w pobliżu moja stara miłość z podstawówki. Ale zauważyłam, że od wigilii on prawie codziennie mi się śni. Co to może oznaczać, bo naprawdę nie wiem co mam myśleć. Prosze o pomoc

Opisz swój sen (nasz system zaproponuje Ci jego interpretację)